söndag 3 februari 2019

Testa DI.se och DN.se utan kostnad och få 4 biobiljetter och 24kr

Detta inlägg innehåller annonslänkar och är sponsrat av Cashbackshopping.


Jag letar ständigt efter erbjudanden som kräver väldigt lite tid och investeringar från min sida. Cashbacksidorna fungerar perfekt för mig då de ger mig pengar tillbaks när jag handlar något online som jag ändå tänkt handla. Gratis pengar med andra ord. Det bästa är dock när man får testa saker gratis och ändå få pengar eller saker.

Casbackshopping.se har just nu ett erbjudande som jag tycker är riktigt bra. Testar man  DI.se och DN.se i en månad till priset av 1kr får man hela 4st bio biljetter på köpet och är du ännu inte medlem hos Cashbackshopping.se så får du ytterligare 25kr när du medlem.

Kort och gott testa 2 online tidningar kostnadsfritt så får du 4 bio biljetter gratis och 24kr på kontot. En riktigt bra deal tycker jag.

OBS! Gäller endast nya prenumeranter till DI.se, DN.se och Cashbackshopping.

Om du inte vill fortsätta prenumerationerna efter provperioden är det viktigt att du säger upp prenumerationen enligt respektive villkor, så läs på innan du slår till.

När du blir ny medlem hos Cashbackshopping.se via min värvningslänk får både du och jag 25 kr.

Bilden kommer från Pixabay.com.

2 kommentarer:

  1. "Prenumerationen får inte sägas upp inom 21 dagar från den tecknas" + DI:"Vi tar emot din uppsägning senast sju (7) dagar innan avtalsperiodens slut". Om bägge tjänster räknar exakt så betyder det att man inte kan säga upp sin prenumeration i tid och ändå få biobiljetterna, eller tänker jag fel? 399:- är mycket för två biljetter :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det borde innebära att man måste vänta 21 dagar innan man säger upp prenumerationen som är på 30 dagar. Alltså borde man ha 1 vecka på sig att säga upp prenumerationerna.
      Jag har tidigare testat DI.se och där gick det ganska smärtfritt att säga upp prenumerationen.
      Läs dock alltid villkoren först och följ dem så borde det inte bli några problem.

      Radera