söndag 19 augusti 2018

Lagt till 2 spartips till MiljonMåls spartipslista

Jag fortsätter att fylla på min lista med spartips och idag blev det 2 nya tips. Bla  om att gå med i kundklubbar och att sluta köpa kaffe i caféer.

Kolla upp dessa och tidigare spartips i MiljonMåls spartips.

Skriv gärna en kommentar om du har några andra spartips som du tycker borde komma med på listan. Tanken är att listan ska utökas med mer och mer spartips.

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. Jag äger aktier i de bolag som är upplagda här.

Bild från Pixabay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar