onsdag 29 augusti 2018

Spara 280 kr på ditt matköp hos Mat.se

Detta inlägg är sponsrat och innehåller annonslänkar från Refunder.



Refunder har just nu en kampanj med Mat.se där du får en rabattkod som ger dig 175kr rabatt om du som ny kund hos Mat.se köper för minst 700 kr. Förutom rabatten får du även 105kr i återbäring om du gör köpet via Refunder vilket totalt innebär att du sparar hela 280 kr på att testa köpa mat på nätet. Beställer du över 700 kr får du även alla dina varor levererade fraktfritt direkt hem till dig så detta är ett ypperligt tillfälle att köpa sådant som håller länge och kanske är lite för tungt att bära hem själv.

Jag tog själv del av erbjudandet för någon vecka sedan och köpt lite allt möjligt som jag ändå hade behov av som ex. mjöl, tvättmedel, läsk m.m. Kom ihåg att många produkter hos Mat.se är lite dyrare än i butik så kolla kanske på Willys.se och jämför priserna så att du inte köper något alldeles för dyrt. Man vill ju spara en rejäl slant på detta erbjudande och inte köpa något för dyrt. Rabatten är dock väldigt stor så ett litet högre pris än på ex. Willys ger ändå en väldigt bra rabatt.

Om du ännu inte har skapat ett konto hos Refunder så tipsar jag om att använda min Refunder värvningslänk så får du ytterligare 50 kr i bonus. Totalt kan du alltså spara 330 kr på ett enda köp och slippa kånka med tunga påsar från butiken.

Rabattkoden på 175 kr gäller endast t.o.m. 9/9 2018 så vänta inte för länge.

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. 

Bild från Pixabay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar