lördag 11 augusti 2018

Ny sida med spartips


Jag har skapat en ny sida där jag kommer att fylla på med spartips som förhoppningsvis ska förenkla och öka både ditt och mitt sparande. De flesta av mina tips kommer att vara av många bäckar små karaktären där de tillsammans kan bli betydande summor, speciellt med ränta på ränta effekten. Mitt tips är att använda alla dessa sparade summor och investera de i ex. börsen för att få en snabbare ökning av ditt sparande.

MiljonMåls spartips hittar du här.

Lycka till med ditt sparande!

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. Jag äger aktier i de bolag som är upplagda här.

Bild från Pixabay.

4 kommentarer:

  1. Kul! Du har en riktigt bra lista, mycket matnyttigt där. Jag körde igång en sådan för ett tag sedan, roligt att se att det fanns så många nya tips. Tygpåsarna gillar jag extra mycket, du har helt rätt i att där finns det mycket att spara. Och plats är skräp, bokstavligen talat. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren Money Cowboy!
      Alltid roligt med att få ner kostnaderna på ett sätt som inte märks särskilt mycket i vardagen. Fler tips kommer att fyllas på med tiden. :)

      Radera