torsdag 13 december 2018

100kr från Cashbackshopping

Detta inlägg är sponsrat och innehåller annonslänkar från Cashbackshopping.


Jag fortsätter mitt gnetande och sökande efter nytt sparande och nya inkomster. Idag fick jag in 100kr från Cashbackshopping som jag slussar vidare direkt till min ISK för att investera i fler aktier.

100kr kan nog ses som en ganska liten summa men detta är praktiskt taget gratis pengar då jag har fått dem som återbäring på onlineköp som jag ändå hade tänkt köpa. Genom att investera pengarna i aktier räknar jag med att summan ska kunna gå upp mycket mer med tiden. Med denna utbetalning har den totala utdelningen från cashbacksidorna gett mig hela 1072kr och jag har därmed kommit över 1000kr gränsen.

Det har inte blivit några större köp den senaste tiden så cashbacksummorna har varit ganska så små men när det är dags med ett köp kommer jag alltid kolla upp med cashbacksidorna för att på så sätt få en återbäring och använda detta till nya investeringar.

100-lappen kommer med all sannolikhet att investeras i fler Öresund aktier då de nu handlas med någon procent i rabatt. Detta är väldigt ovanligt så det gäller att passa på och fylla på med fler Öresund aktier innan det rör sig till premie värdering igen.

Totalt har jag fått följande återbäringar:
Refunder 1168 (varav utbetalt 972 kr)
Bonusway 42 kr
Cashbackshopping 125 kr (varav utbetalt 100 kr)
Shopbuddies 84 kr
Mybonus 0 kr
Summa: 1419 kr (varav utbetalt 1072 kr)

All återbäring som jag får utbetalt skickar jag direkt vidare till min aktiedepå för att inhandla aktier och vara öronmärkta till investmentbolagsinvesteringar.

Casha in bonusar
Genom att klicka på mina värvningslänkar nedan så får du bonusar som gör att du raskt kan öka på din återbäringssumma från Cashbacksidorna.
Refunder - Du får 50kr när du köper för mer än 100kr genom Refunder.
Bonusway - ger dig 100:- i bonus när du har gjort dina första köp.
Cashbackshopping - Får både du och jag 25kr i bonus.
Mybonus - Du 50kr i bonus när du blir medlem och gör dina första köp.

Tidigare inlägg i Cashback serien:
405kr från Refunder till aktieköp
Spara 280kr på ditt matköp hos Mat.se 
2 nya Cashbacksidor
Lägesrapport Refunder April
Sidoinkomster - återbäring på mina Internet köp

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. Hela detta inlägg är sponsrat av Cashbackshopping.

Bild från Pixabay.

2 kommentarer:

  1. Om du kollar på dina köp genom cashbackshopping, hur ligger återbäringen i % mot den totala kostnaden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag tyvärr inte haft större koll på. Mycket av det jag har fått återbäring från är test erbjudanden på tidningar, tjänster och lån som inte kostar så mycket.

      Radera