onsdag 5 september 2018

405kr från Refunder till aktieköp

Detta inlägg är sponsrat och innehåller annonslänkar från Cashbackshopping, Refunder, Bonusway och Mybonus.
Jag letar ständigt efter nya sätt att spara och tjäna pengar för att kunna utöka mitt sparande i aktier. Återbäring på mina online köp via cashbacksidor är något jag har startat med för några månad sedan och det har redan gett fina summor. Kanske inga enorma summor pengar men många bäckar små kan leda till en fin förmögenhet på långsikt.

Jag började använda mig av Refunder och igår gjorde jag mitt andra uttag som gav 405kr (totalt har jag fått 972 kr utbetalt). Denna summa har jag såklart direkt överfört till min aktieportfölj för att investera i aktier. Planen är att allt sådant som jag kan spara lite extra på ska gå till aktieinvesteringar och då helst till investmentbolag.

Den senaste tiden gjorde jag 2 saker som gav den största återbäringen och det första var att ta ett snabblån med Loanstep som inte kostar något så länge man återbetala inom 14 dagar. Sagt och gjort, jag tog lånet och återbetalade efter några dagar och för besväret fick jag 200kr insatt på mitt Refunder konto.

Det andra var att jag testade ett köp via Mat.se som hade en rabattkod på 175kr om man handlade över 700kr. Denna kod finns fortfarande att ta del av. Utöver detta fick jag det fraktfritt hemlevererat till min dörr + 105kr insatt på mitt Refunder konto. Man kan även se det på ett annat sätt att jag fick 280kr i rabatt på ett köp av mat samt slapp konka och bära på tunga matpåsar. Detta erbjudande gällde bara 1 gång till nya kunder så jag kommer troligen inte att köpa några fler gånger via Mat.se då de är lite dyrare än att köpa direkt i butik.

Jag har ännu inte bestämt vilket investmentbolag som ska köpas in för återbäringen men det lutar åt Creades eller Latour.

Totalt har jag fått följande återbäringar:
Refunder 976,43 (varav utbetalt 972 kr)
Bonusway 42,38 kr
Cashbackshopping 135 kr
Shopbuddies 84 kr
Mybonus 50 kr
Summa: 1287,81 kr (varav utbetalt 972 kr)

All återbäring som jag får utbetalt skickar jag direkt vidare till min aktiedepå för att inhandla aktier och vara öronmärkta till investmentbolagsinvesteringar.

Casha in bonusar
Genom att klicka på mina värvningslänkar nedan så får du bonusar som gör att du raskt kan öka på din återbäringssumma från Cashbacksidorna.
Refunder - Du får 50kr när du köper för mer än 100kr genom Refunder.
Bonusway - ger dig 100:- i bonus när du har gjort dina första köp.
Cashbackshopping - Får både du och jag 25kr i bonus.
Mybonus - Du 50kr i bonus när du blir medlem och gör dina första köp.

Tidigare inlägg i Cashback serien:
Spara 280kr på ditt matköp hos Mat.se 
2 nya Cashbacksidor
Lägesrapport Refunder April
Sidoinkomster - återbäring på mina Internet köp

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. Hela detta inlägg är sponsrat av Refunder, Mybonus, Bonusway, Cashbackshopping.

Bild från Pixabay.

3 kommentarer:

  1. Halloj Miljon Mål

    Kör också med refunder. Har börjat tanka svolder i ett helt nytt ISK-konto bara för att se hur mycket det kan bli totalt!

    mvh
    myntaren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra sätt att kolla hur mycket det kan bli inklusive investerandet. Själv köpte jag Creades för pengarna men jag har redan en större post aktier i Svolder också.

      Radera