måndag 27 augusti 2018

2 nya cashbacksidor

Detta inlägg är sponsrat och innehåller annonslänkar från Cashbackshopping, Refunder, Bonusway och Mybonus.
Du har nog inte missat att jag har börjat använda mig av s.k. cashbacksidor som erbjuder återbäring när du handlar online. För mig är detta ett perfekt sätt att spara en aning mer pengar varje månad utan att behöva göra något.

Jag har tidigare använt mig av Refunder och bonusway men de senaste dagarna har jag surfat runt och testat två (nya) cashbacksidor. Jag försöker hitta fler sidor då jag för det första kan få bonus när jag skapar ett konto genom att bli medlem via en länk från någon bloggkollega och för det andra så erbjuder de olika % i återbäring. Det kan alltså vara en bra idé att även jämföra de olika sidornas återbäring då det kan skilja sig rejält ibland.

Cashbackshopping är en sida som likt Refunder erbjuder återbäring från en mängd olika företag men där som sagt återbäringens storlek kan skilja sig mellan företagen. Cashbackshopping har även ett antal prova-på-erbjudanden som jag tycker är riktigt bra. Ex. Kan du testa DN digitalt för 0kr och få 65kr i återbäring. Du får alltså 65kr för att kostnadsfritt få testa DN digital, detta kallar jag en riktigt bra real.

Många fler erbjudanden finns som ex.
Testa Dagens Industri digitalt i 1 månad för 1kr så får du återigen 65kr tillbaks.
Testa SF kids play gratis i 1 månad och få 10kr.
Öppna ett gratis konto hos match.com och få 50kr.
Satsa 120kr på betting hos Foootball index och få 250kr i återbäring. Du tjänar alltså 130kr på att testa spelsidan.

Blir du medlem via min Cashbackshopping värvningslänk så får både du och jag 25kr i bonus.

Nästa sida är Mybonus som liknar väldigt mycket Refunder och erbjuder återbäring från en mängd olika olika onlinebutiker.

Klickar du på min Mybonus värvningslänk så får du 50kr i bonus när du blir medlem och gör dina första köp.

Använder du min länk till Refunder så får både du och jag 50:- när du har handlat för 100:-.

Bonusway ger dig 100:- i bonus när du blir medlem genom att klicka på min Bonusway affiliate länk och gör ditt första köp.

Cashbacksidor kommer inte att göra dig rik men många bäckar små samtidigt som du investerar pengarna på ex. börsen bör ge dig en ansenlig summa pengar som du troligen inte skulle ha haft. Mitt tips är att endast använda cashbacksidorn för sådant som du ändå skulle ha köpt och köp inte bara för att få upp återbäringen för då blir det ju helt fel. 

Det jag tjänar/sparar via cashbacksidorna går självklart in till börsen för att växa med ränta på ränta effekten.

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. 

Bild från Pixabay.

1 kommentar: