lördag 20 oktober 2018

Senaste köpen

Detta inlägg är sponsrat och innehåller annonslänkar från Cashbackshopping, Refunder, Bonusway och Mybonus.
Tiden bara springer iväg och det var ett tag sedan mitt senaste inlägg. Förklaringen till detta är att det har blivit mycket övertid nu när butiken byggts om inför julen. Förhoppningsvis blir det lite lugnare framöver så att jag hinner göra det jag tycker om.

Trots tidsbrist har det ändå blivit ganska många köp sedan min senaste månadsrapport.

4st Lundbergföretagen
8st Svolder
20st Electra
4st Industrivärden
20st Cherry
10st Vostok New Ventures
10st Cherry
10st Cherry
10st Cherry
10st Cherry
10st Öresund
5st Skanska
2st Lundbergföretagen

Som du kan läsa av listan har det blivit flera små köp i mina investmentbolag och Öresund har återigen fått ta plats i portföljen då bolaget värderas nästan till substansvärdet igen. Det var länge sedan detta hände och Öresund är ett företag jag gärna vill äga på riktigt långsikt men blir det alldeles för hög premie i aktiekursen så kommer den nog att sälja igen.

Cherry gick ganska brant nedåt under månaden och jag passade på att köpa fler aktier vilket visade sig vara ett bra beslut hittills. Idag äger jag 100 aktier i Cherry och jag kommer troligen att behålla aktierna under medellångsikt.

Casha in bonusar
Genom att klicka på mina värvningslänkar nedan så får du bonusar som gör att du raskt kan öka på din återbäringssumma från Cashbacksidorna.
Refunder - Du får 50kr när du köper för mer än 100kr genom Refunder.
Bonusway - ger dig 100:- i bonus när du har gjort dina första köp.
Cashbackshopping - Får både du och jag 25kr i bonus.
Mybonus - Du 50kr i bonus när du blir medlem och gör dina första köp.

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. Jag äger aktier i de bolag som är upplagda här.

Bild från Pixabay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar