söndag 28 april 2019

100kr från cashbackshopping till Pensionsfonden

Detta inlägg är sponsrat och innehåller annonslänkar från Cashbackshopping.


Jag har ett tag nu hållit på cashbacksidor och de har hittills gett ett bra tillskott till mina investeringar. I dagarna gjorde jag ett nytt uttag från Cashbackshopping på 100kr och denna summa kommer att slussas vidare direkt till min Pensionsfond. 100kr är såklart ganska lite pengar men med tiden, fler uttag och ränta på ränta effekten kan det trots allt bli ansenliga summor om drygt 20 år.

Jag använder cashbacksidorna när jag handlar något på nätet eller använder någon tjänst och får då en återbäring som jag sedan kan ta ut i pengar. Jag handlar självklart endast det som jag ändå tänkt köpa och det blir därmed praktiskt taget gratis pengar som jag kan sätta i rullning till min framtida pension.

Ett problem dock är att få resten av familjen att tänka på samma sätt. Ex. Hittar frugan något att köpa på Åhléns försöker jag få henne att vänta lite och beställa på nätet istället så att vi får återbäringen. Tyvärr fungerar det sällan och jag blir tvungen att göra köpet direkt. Hade jag tagit med övriga familjens inköp genom Cashbacksidorna hade jag haft klart mycket högre återbäring. Jag får dock inte ge upp, kanske ändrar hon sig någon dag och inser att vi i längden kan spara ansenliga summor.

Använder du cashbacksidor till online köp?


Totalt har jag fått följande återbäringar:
Refunder 1264 kr (varav utbetalt 1184 kr)
Bonusway 42 kr
Cashbackshopping 210 kr (varav utbetalt 200 kr)
Shopbuddies 84 kr
Mybonus 5 kr
Summa: 1605 kr (varav utbetalt 1384 kr)

Casha in bonusar
Genom att klicka på mina värvningslänkar nedan så får du bonusar som gör att du raskt kan öka på din återbäringssumma från Cashbacksidorna.
Refunder - Du får 50kr när du köper för mer än 100kr genom Refunder.
Bonusway - ger dig 100:- i bonus när du har gjort dina första köp.
Cashbackshopping - Får både du och jag 25kr i bonus.
Mybonus - Du 50kr i bonus när du blir medlem och gör dina första köp.
Rewardnetwork - Tyvärr ger de ingen bonus men de verkar ha högre återbäring än de andra.

Tidigare inlägg i Cashback serien:
405kr från Refunder till aktieköp
2 nya Cashbacksidor
Lägesrapport Refunder April
Sidoinkomster - återbäring på mina Internet köp

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. Hela detta inlägg är sponsrat av Cashbackshopping.

Bild från Pixabay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar