söndag 24 december 2017

God Jul!

God Jul!!

Nu är det jul igen och jag hoppas ni alla får en riktigt God Jul med nya lyckliga minnen, många presenter och god mat. Än är det några dagar kvar på börsåret och vi får se om det kan bli några lyckade köp under nästa vecka.

Idag blir det såklart fest med familj men under nästa vecka väntas mer planerande inför sparår 2018 som förhoppningsvis ska bli mer lyckat än 2017.

Nä, nu är det dags att slänga på sig den röda tomte dräkten och fira Jul igen.

God Jul!!

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. 

Bild från Pixabay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar