torsdag 28 november 2019

Mer pengar från Cashback till Pensionsfonden

Detta inlägg är sponsrat och innehåller annonslänkar från Cashbackshopping, Refunder, Bonusway, Rewardnetwork, Shopbuddies och Mybonus.
Utöver mina vanliga månadsinsättningar till Pensionsfonden på 4638kr/mån sätter jag även in allt det jag tjänar från Cashbacksidor och kreditkort. För några dagar sedan fick jag utbetalningar på totalt 322kr som jag direkt skickade till pensionsfonden, 212kr från Cashbackshopping och Refunder samt 110kr som bonus från mitt Preem kreditkort.

Denna lilla summa kanske kan anses vara liten men med många små insättningar från olika håll hoppas jag att det med tiden ska ge en ansenlig summa till pensionsfonden. Detta är pengar som jag inte skulle ha fått om jag inte använde mig av de olika cashbacksidorna samt kreditkort som ger bonus. Nästintill gratispengar kan man säga!

Ett problem är att jag kanske är för snål och shoppar inte så mycket men detta tycker jag är ett positivt problem och jag använder mig endast av cashbacksidorna när jag ändå tänkt köpa något. Använd gärna länkarna nedan för att få bonus genom att registrera dig hos de olika cashbacksidorna, något som såklart är gratis att göra och börja sedan tjäna in bonus på dina egna inköp. Ett tips dock - köp inte något bara för att få bonus utan använd dessa sidorna för att få tillbaks på det du ändå tänkt köpa och på så sätt tjäna in gratis pengar.

Totalt har jag fått följande återbäringar:
Refunder 1352 kr (varav utbetalt 1296 kr)
Bonusway 92 kr
Cashbackshopping 315 kr (varav utbetalt 300 kr)
Shopbuddies 84 kr
Mybonus 85 kr
Rewardnetwork 36 kr
Summa: 1964 kr (varav utbetalt 1596 kr)

Casha in bonusar
Genom att klicka på mina värvningslänkar nedan så får du bonusar som gör att du raskt kan öka på din återbäringssumma från Cashbacksidorna.
Refunder - Du får 50kr när du köper för mer än 100kr genom Refunder.
Bonusway - ger dig 100:- i bonus när du har gjort dina första köp.
Cashbackshopping - Får både du och jag 25kr i bonus.
Mybonus - Du 50kr i bonus när du blir medlem och gör dina första köp.
Rewardnetwork - Tyvärr ger de ingen bonus men de verkar ha högre återbäring än de andra.

Tidigare inlägg i Cashback serien:
100kr från cashbackshopping till Pensionsfonden 
405kr från Refunder till aktieköp
2 nya Cashbacksidor
Lägesrapport Refunder April
Sidoinkomster - återbäring på mina Internet köp

Friskrivning: Mina inlägg ska aldrig ses som rekommendationer och jag skriver endast det som jag tänker på och mina privata aktieaffärer. Väljer du att följa mina exempel gör du detta helt på din egen risk vilket kan medföra att du kan förlora delar eller hela din investering. 

Bild från Pixabay.

7 kommentarer:

  1. Kanonbra sätt att fixa ett "extrasparande". Jag gör likadant med extrapengar som kommer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra. För mig är det helt klart gratispengar som förhoppningsvis kommer att bli fina pengar när det är dags för pension.

      Radera
  2. Superbra!
    Med ränta på ränta kan detta bli mycket pengar i slutändan.

    Måste tipsa dig om att sälja en kreditkortsfaktura till anyfin. Jag gjorde det på via Reward Network. 512kr i cashback och ingen kostnad för mig.

    Pappa betalar? Bloggen om privatekonomi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej PB?
      Tack för tipset, måste kolla upp anyfin!

      Radera
    2. Gör det, var riktigt enkla pengar.

      Mvh PB?

      Radera
    3. Jag försökte men de har tagit bort anyfin. Kollade även de andra cashbacksidorna och de verkar inte heller ha anyfin.
      Jag måste vara snabbare nästa gång för man vill ju inte missa gratis pengar.

      Radera
    4. Ja men vad tusan. Du har rätt, den är borta nu.

      Synd för det var en riktigt schysst deal.

      Bättre lycka nästa gång.

      Mvh PB?

      Radera